Aangekomen en wel! - Reisverslag uit Cranbrook, Canada van Demi - WaarBenJij.nu Aangekomen en wel! - Reisverslag uit Cranbrook, Canada van Demi - WaarBenJij.nu

Aangekomen en wel!

Blijf op de hoogte en volg Demi

05 Januari 2015 | Canada, Cranbrook

Daar ben ik dan aangekomen in m'n kamertje op de campus in Cranbrook!

Gister vloog ik eerst naar Calgary, daar had ik een hotel geboekt en vandaag was 'de' vlucht naar Cranbrook. Deze vlucht duurde maar 55 minuutjes en was met een klein vliegtuigje (zie foto's ;) ).

Morgen is m'n eerste dag school, hier moet ik tussen 7.30 en 9.00 zijn. Dan krijg ik nog algemene info en ga ik de vakken kiezen die ik hier wil gaan volgen, dan zal ik waarschijnlijk 's middags meteen beginnen met de lessen.

Verder nog niet veel spannends :) Het weer is hier wel ietsje kouder als in Nederland.. Het is wit van de sneeuw en het is zo rond de -15 graden.

Ik zal eens in de zoveel tijd proberen een verhaaltje te schrijven, verwacht er niet te veel van, ben er niet bijster goed in haha.
Voor degene die een mailtje willen ontvangen als ik er wat op zet, zie linksonder; blijf op de hoogte; meld je aan voor de mailinglijst.

Tot de volgende keer!

• 05 Januari 2015 - 07:05

Stephanie:

Hej Deem,

Goed om te horen dat je ben aangekomen. Was het te doen in het vliegtuigje?
    Haha dat is inderdaad een heel stuk kouder.
    Heel veel succes direct op school en ook veel plezier.