:) - Reisverslag uit Cranbrook, Canada van Demi - WaarBenJij.nu :) - Reisverslag uit Cranbrook, Canada van Demi - WaarBenJij.nu

:)

Blijf op de hoogte en volg Demi

03 April 2015 | Canada, Cranbrook

Het werd wel weer tijd voor ’n verhaaltje dacht ik zo ;) Heb ondertussen nog maar 2 weken les, 1 week tentamens en de week erop komt Jappie al!

Afgelopen weken waren aardig relaxt, doordeweeks aan school en in het weekend leuke dingen :)

Vrijdag 27 maart zijn we naar Kimberley geweest, daar is ’n skipiste en die vrijdag was er College night, dus een gezellig avondje skiën met klasgenootjes!

Het weekend van 6/7 maart hadden we skitrip in Panorama. Wat kun je daar mooi skiën! We hebben de twee dagen alleen maar zon gehad dus het was prachtig weer, mooie pistes, oftewel een top weekendje!

En 21 maart was alweer de laatste keer skiën, ook toen gingen we naar Kimberley. Was niet de beste dag, super mistig, dus eigenlijk levensgevaarlijk..

Vorige week zaterdag was er ‘Latin Night’, lekker gegeten en daarna gezellig met elkaar :)

Lijkt nu net alsof ik alleen maar ski, maar verder gebeurt er niet veel speciaals ;) School gaat z’n gangetje, af en toe ’n feestje en zo vermaak ik me hier prima :)

Vorige week zondag ben ik nog met Daisy het bos in geweest en hebben we ’n wandeling gemaakt, de natuur en omgeving zijn zo mooi hier!

Verder qua school komt de drukke periode er nu aan, zoals ik al zei nog maar 2 weken school en dan tentamens, dus nu de laatste rapporten, presentaties en opdrachten en dan hard aan de bak voor de tentamens.

Dit weekend ook weer aardig druk, vanavond ’n Easter dinner bij ’n gastgezin, morgen ’n dag op pad en de rest van het weekend werken aan school. Toen ik nog thuis was kwam ik er via ’n vriendin achter dat iemand van thuis uit de buurt, hier woont en maar 20 minuutjes vanaf m’n school! Dus zij komt me morgen ophalen, dan gaan we naar de hot springs en daarna bij vrienden van haar eten, helemaal leuk :)

Dat was ‘m weer, fijn pasen allen!

Tot laterr!

  • 04 April 2015 - 00:07

    Annemarie:

    Leuk demi succes met de tentamens !!
    En dan nog even lekker genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Cranbrook

Demi

Semester exchange in Cranbrook, Canada :) Eerst 4 maanden studeren in Cranbrook en daarna 3,5 week reizen

Actief sinds 09 Dec. 2014
Verslag gelezen: 893
Totaal aantal bezoekers 181863

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 27 Mei 2015

Semester exchange in Canada

Landen bezocht: